Předzvěstí nového vzhledu láhví byla limitovaná edice Captain Morgan Original Spiced Gold s pěti variantami etiket Cool, Kecal, Bavič, Samec a Řízek, kterou společnost Stock Plzeň-Božkov, jež na českém trhu značku Captain Morgan distribuuje, uvedla do prodeje v květnu tohoto roku. Design limitky již vycházel z nové podoby etiket, a vytvořil tak hladký vizuální přechod na inovovanou podobu láhví. „Díky tomu se značka ve větší míře vyhnula souběhu původního a nového vzhledu na prodejní ploše,“ říká brand manager Zdeněk Bláha. Změny se dočkaly především etikety a uzávěry všech produktů Captain Morgan. Na etiketách došlo ke zvýraznění loga a sjednocení vizuálních prvků. Ty nové jsou kontrastnější a přibylo na nich zlaté barvy, která má evokovat prémiovost. Modernizací prošel i na sudu stojící kapitán, na jeho pozadí je méně grafických prvků a motiv lodi se přesunul do pravé části etikety. Jiné je i písmo a v případě tmavého rumu také název – Captain Morgan Jamaica Rum se od nynějška jmenuje Captain Morgan Dark Rum.
zdroj: www.atbars.com , partner Debaras.cz